بازدید معاون میراث فرهنگی از طرح های پیشنهادی مجموعه نیاوران+گزارش تصویری و فیلم

 

دکتر علی دارابی، قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی کشور 7 آبان ماه 1402، از فضاهای مورد نظر جهت اجرای طرح های پیشنهادی تغییر کاربری و احیای تکدانه های مجموعه نیاوران دیدن کرد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران در این بازدید هادی میرزایی مدیر کل موزه های کشور، بیژن مقدم مدیر مجموعه نیاوران، علیرضا تابش دبیر ستاد معرفی و آموزش وزارت میراث فرهنگی و جمعی از مسئولین مجموعه نیاوران، معاون میراث فرهنگی کشور را همراهی کردند.

دکتر علی دارابی، قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی کشور در حاشیه این بازدید اظهار داشت: برنامه ها و طرح های بسیار خوبی درجهت توسعه مجموعه تاریخی نیاوران درحال طرح ریزی و انجام است.

او توضیح داد: در بازدید میدانی از فضاها، ضمن توضیح همکاران درخصوص طرح ها، برنامه فاز بندی و زمان بندی اجرا و تخصیص بودجه و اعتبار مورد نیاز مدنظر قرار داده شد؛ و بر اساس این موضوع مقرر شد طرح محتوایی و زمان بندی مشخص شود تا بتوان کارها را آغاز کرد.

او گفت: یکی از کارهای مهمی که پیشتر نیز اعلام شده و قرار است در این مجموعه انجام شود، راه اندازی موزه بزرگ عصر انقلاب است که از سال 1340 آغاز می شود و تا پیروزی انقلاب اسلامی رویدادها و رخدادها را بیان می کند.

معاون میراث فرهنگی کشور در پایان از زحمات و تلاش های مدیریت و همکاران مجموعه نیاوران تقدیر و تشکر و ابراز امیدواری کرد که برنامه های طراحی شده به زودی محقق شوند.

شناسه خبری: 3373
تاریخ انتشار: 1402/8/720:04
هشتگ ها: #معاون میراث فرهنگی, #کاخ نیاوران, #موزه عصر انقلاب

آخرین مطالب